Logo De Kampanje nieuw (100x49)
  • Stichting Schouwburg de Kampanje
  • 007324959
  • 2020 publicatie anbi algemeen-e875f5cf
    2020 publicatie anbi algemeen-e875f5cfJaarrekening 2020-8def426b
    Jaarrekening 2020-8def426b
  • Beleid 2017-2022-c8826925
    Beleid 2017-2022-c8826925Statuten 2016-518fcbfb
    Statuten 2016-518fcbfb
  • Schouwburg de Kampanje
    Willemsoord 63
    1781 AS DEN HELDER

  • 0223-674664
  • http://www.kampanje.nl
  • info@kampanje.nl
  • Doelstelling van de stichting:
    • Het in stand houden van een brede schouwburgvoorziening voor Den Helder en omstreken;
    • Het verzorgen van een professioneel theateraanbod, waarbij alle genres aan bod komen;
    • Het bieden van een goede ondersteuning aan het culturele verenigingsleven;
    • Het bieden van faciliteiten aan organisaties en initiatieven.

  • Onze missie vloeit voort uit de doelstelling zoals die in de statuten is vastgelegd:

    • De Kampanje verzorgt een aantrekkelijk aanbod vanuit alle genres van de podiumkunsten.
    • De Kampanje biedt een gastvrije voorziening voor het (sociaal-)culturele leven van Den Helder.
    • De Kampanje streeft een goede samenwerking na met (culturele) organisaties in Den Helder en de regio, met als doel een verbetering van het culturele klimaat door het organiseren van meer gezamenlijke activiteiten en mede daardoor het bevorderen van de onderlinge synergie.
    • De Kampanje ontplooit initiatieven voor nieuwe activiteiten en evenementen.
    • De Kampanje biedt een prettige omgeving en goede faciliteiten voor wie wil vergaderen, congresseren, presenteren, vieren, enzovoort.
    • De Kampanje verzorgt graag culinaire voorzieningen in de schouwburg en op locatie, maar ook voor bedrijven.

    Strategie en doelstelling op weg naar de nieuwe schouwburg.

    De Kampanje heeft een reputatie verworven als schouwburg met een stedelijke en regionale functie waar op hoog niveau het principe “voor elk wat wils” wordt toegepast. Alle genres voorstellingen staan er zij aan zij met andere interessante en toegankelijke publieksactiviteiten.
    We zullen alle kansen grijpen om nog meer samen te werken met relevante organisaties, al dan niet van culturele aard. Het gebied Willemsoord biedt kansen bij uitstek voor een levendig stadsgebied.
    De Kampanje kent de volgende pijlers:
    Strategie en doelstelling op weg naar de nieuwe schouwburg.
    De Kampanje heeft een reputatie verworven als schouwburg met een stedelijke en regionale functie waar op hoog niveau het principe “voor elk wat wils” wordt toegepast. Alle genres voorstellingen staan er zij aan zij met andere interessante en toegankelijke publieksactiviteiten.
    We zullen alle kansen grijpen om nog meer samen te werken met relevante organisaties, al dan niet van culturele aard. Het gebied Willemsoord biedt kansen bij uitstek voor een levendig stadsgebied.
    De Kampanje kent de volgende pijlers:
    • Cultureel
    • Sociaal-cultureel
    • Zakelijke dienstverlening en commerciële activiteiten

    De Culturele functie:
    De culturele functie van de Kampanje blijft ook in de toekomst de belangrijkste. Dit betekent het programmeren van een breed scala aan podiumkunsten.
    Het buitenterrein van Willemsoord zal daar nadrukkelijk in worden betrokken, door het (mede) organiseren van buitentheater en festivals.

    De Sociaal-culturele functie:
    De sociaal-culturele functie is gebaseerd op de wens om een ontmoetingscentrum voor een zo breed mogelijk publiek in Den Helder en omgeving te zijn. De Kampanje stelt daartoe ruimten en diensten ter beschikking aan organisaties in de culturele- en sociaal-culturele sector tegen een zo laag mogelijk tarief.

    De zakelijke dienstverlening en commerciële activiteiten:
    De afgelopen jaren hebben aangetoond dat de zakelijk dienstverlening en de commerciële activiteiten een essentiële en waardevolle functie zijn binnen de bedrijfsvoering van de Kampanje. De komende jaren zullen die nog belangrijker worden.
    De Kampanje heeft een goede naam opgebouwd op het gebied van service en dienstverlening.
    • Cultureel
    • Sociaal-cultureel
    • Zakelijke dienstverlening en commerciële activiteiten

    De Culturele functie:
    De culturele functie van de Kampanje blijft ook in de toekomst de belangrijkste. Dit betekent het programmeren van een breed scala aan podiumkunsten.
    Het buitenterrein van Willemsoord zal daar nadrukkelijk in worden betrokken, door het (mede) organiseren van buitentheater en festivals.
    De Sociaal-culturele functie:
    De sociaal-culturele functie is gebaseerd op de wens om een ontmoetingscentrum voor een zo breed mogelijk publiek in Den Helder en omgeving te zijn. De Kampanje stelt daartoe ruimten en diensten ter beschikking aan organisaties in de culturele- en sociaal-culturele sector tegen een zo laag mogelijk tarief.
    De zakelijke dienstverlening en commerciële activiteiten:
    De afgelopen jaren hebben aangetoond dat de zakelijk dienstverlening en de commerciële activiteiten een essentiële en waardevolle functie zijn binnen de bedrijfsvoering van de Kampanje. De komende jaren zullen die nog belangrijker worden.
    De Kampanje heeft een goede naam opgebouwd op het gebied van service en dienstverlening.

  • De stichting Schouwburg de Kampanje kent de volgende organen:
    Raad van Toezicht en
    Bestuurder (directeur)

    De samenstelling is als volgt:

    Raad van Toezicht:

    1) Dhr. R.J.A.M. Ramaekers (voorzitter)
    2) Dhr. C. den Ouden
    3) Mw. I.A. Zwollo-de Wilt
    4) Mw. J.F.A.M. Verhoeks-Krikke
    5) Dhr. R. den Boer

    De bestuurder/directeur:

    1) Dhr. A.A.D. Kersten

  • Hebben een ander beloningsbeleid. Zie uitleg hieronder.
  • De leden van de Raad van Toezicht ontvangen alleen vacatiegeld. De bestuurder ontvangt een beloning (zie beloningsbeleid directie)

  • Beloning van de directeur is conform de "Richtlijnen bezoldiging directeuren private theaters en concertgebouwen".

  • CAO Nederlandse Podia